Tuesday, December 8, 2015

Sri Baloh Clans Datang Kuantan

27/11/2015 Jumaat

Assalamualaikum,
Pada November lepas Beby sekeluarga telah ke Kuantan untuk menghadiri majlis perkahwinan sepupu Beby di Maran Pahang.Antara yang join konvoi dengan Beby dari Kb to Ktn adalah Abe Sa n Kak Na sekeluarga.Manakala Beby pula satu kereta dengan mek abah dan juga uya.

Kami gerak dari rumah dalam jam 9pagi dan berhenti breakfast di area Tok Bali.Family abe plak gerak awal dari kami dan breakfast di Bachok.

Then abe catch up kami di kawasan kami breakfast.Dah selesai makan2...kami meneruskan perjalanan terus ke Sungai Ular rumah arwah Pok teh (my paksedara).

 Rest and rilex di pertengahan jalan.

Kami melalui jalan LPT dalam keadaan hujan lebat.Tapi Dalam kelajuan yg selamat.Alhamdulillah kami selamat sampai Sawi Ent United castle dalam jam 3.30 pm.Dah sampai ...angkut2 barang dan rest sekejap,petang nya Beby ajak anak2 buah jalan ke pantai Cherating.


Lets go!!!


Azuralicious walks memory lane





This is Us living proof that we have been to Cherating Beach!!!

Dinner at Sany & Esya cribs

Alhamdulillah cuti cuti kali ini juga dapat memberi peluang untuk kami melawat Zariff yang beberapa minggu nya telah mengalami major operation di kepala kerana di syaki ketumbuhan.Alhamdulillah juga Zariff kembali pulih seperti sedia kala tapi masih dalam pengawasan. 




Thank you Esya masak untuk kami.Masakan Esya tak pernah menghampakan.Sedap sehingga menjilat jari!!Thank you Awang dengan penuh mesra melayan kami.Hehe.




Muka muka kekenyangan.Kami beredar pulang untuk tidur awal kerana esoknya akan bergerak awal pagi ke Maran.Tapiiii...masa kami rilex2 iron baju dan tengok tv..Sue sempat buat Supper untuk kami.We Love you Sue!!Taraa...


Alhamdulillah kami tidur kekenyangan.Nitez

No comments:

Post a Comment